Autor Wiadomość
Masywa
PostWysłany: Nie 11:20, 02 Gru 2007

RAL + ORT + TAL [3]

Ancient"s Pledge/Przysięga Starożytnych

Tarcze +50% poprawiona obrona
Odporność na zimno +43%
Odporność na ogień +48%
Odporność na błyskawice +48%
Odporność na trucizny +48%
10% Otrzymane obrażenia przechodzą na manę



THUL + IO + NEF [3]

Black/Czerń

Maczugi/Młoty/Buławy +120% zwiększone obrażenia
40% szansa na Druzgocące Uderzenie
+200 do skuteczności ataku
Dodaje 3-14 obrażeń od zimna na 3 sek.
+10 do żywotności
15% zwiększona szybkość ataku
Odrzut
Obrażenia od magii zmniejszone o 2
Poziom 4 Wybuch Zwłok [12 ładunków]



JAH + GUL + ETH [3]

Fury/Furia

Bronie do walki wręcz +209% zwiększone obrażenia
40% zwiększona szybkość ataku
Uniemożliwia leczenie się potworów
66% szansa Otwarcia Rany
33% Zabójcze Uderzenie
Ignoruje obronę celu
-25% obrona przeciwnika
20% premia do skuteczności ataku
6% punkty życia wykradzione za każde trafienie
+5 do Szału Bitewnego [tylko dla Barbarzyńcy]



ETH + RAL + ORT + TAL [4]

Holy Thunder/Święty Grom

Berła +60% zwiększone obrażenia
-25% obrona przeciwnika
Dodaje 5-30 obrażeń od ognia
Dodaje 21-110 obrażeń od błyskawic
+75 obrażeń od trucizny przez 5 sekund
+10 do maksymalnych obrażeń
Odporność na błyskawice +60%
+5 do maksymalnej odporności na błyskawice
+3 do Świętego Wstrząsu [tylko dla Paladyna]
Poziom 7 Seryjne Błyskawice [60 ładunków]



AMN + EL + ITH + TIR + SOL [5]

Honor

Bronie do walki wręcz +160% zwiększone obrażenia
+9 do minimalnych obrażeń
+9 do maksymalnych obrażeń
25% Zabójcze Uderzenie
+250 do skuteczności ataku
+1 do wszystkich umiejętności
7% punkty życia wykradzione za każde trafienie
Uzupełnienie życia +10
+10 do siły
+1 do promienia światła
+2 do many za Każdego zabitego przeciwnika



AMN + RAL + THUL [3]

Kings Grace/Królewska Laska

Miecze / Berła +100% zwiększone obrażenia
+100% obrażenia zadane Demonom
+50% obrażenia zadane Nieumarłym
Dodaje 5-30 obrażeń od Ognia
Dodaje 3-14 obrażeń od zimna na 3 sek.
+150 do skuteczności ataku
+100 do skuteczności ataku przeciw Demonom
+100 do skuteczności ataku przeciw Nieumarłym
7% punkty życia wykradzione za każde trafienie



TIR + RAL [2]

Leaf/Liść

Laski [oprócz kul] Dodaje 5-30 obrażeń od ognia
+3 do Umiejętności posługiwania się ogniem
+3 do Ognistego Piorunu [tylko dla Czarodziejki]
+3 do Inferno [tylko dla Czarodziejki]
+3 do Ciepła [tylko dla Czarodziejki]
+2 do many za każdego zabitego przeciwnika
+2-198 do obrony [zależy od poziomu postaci]
Odporność na zimno +33%



HEL + LUM + FAL [3]

Lionheart/Lwie Serce

Zbroje
+20% zwiększone obrażenia
Wymagania -15%
+25 do siły
+10 do energii
+20 do żywotności
+15 do zręczności
+50 do życia
Wszystkie odporności +30



ORT + SOL [2]

Lore/Wiedza

Hełmy +1 do poziomu wszystkich umiejętności
+10 do energii
+2 do many za każdego zabitego przeciwnika
Odporność na błyskawice +30%
Obrażenie zmniejszone o 7
+2 do promienia światła



ITH + EL + ETH [3]

Malice/Złośliwość

Bronie do walki wręcz +33% zwiększone obrażenia
+9 do maksymalnych obrażeń
100% szansa Otwarcia Rany
-25% obrona przeciwnika
-100 do obrony przeciwnika na trafienie
Uniemożliwia leczenie się potworów
+50 do skuteczności ataku
Wyssanie życia -5



SHAEL + KO + NEF [3]

Melody/Melodia

Bronie używające pocisków +50% zwiększone obrażenia
+300% obrażenia zadane Nieumarłym
+3 do Umiejętności Łuku oraz Kuszy [tylko dla Amazonki]
+3 do Uderzenia Krytycznego [tylko dla Amazonki]
+3 do Uniku [tylko dla Amazonki]
+3 do Spowolnienia Pocisków [tylko dla Amazonki]
20% zwiększona szybkość ataku
+10 do zręczności
Odrzut



LUM + IO + SOL + ETH [4]

Memory/Pamięć

Laski [oprócz kul] +3 do poziomu umiejętności Czarodziejki
33% szybsze rzucanie czarów
Zwiększenie maksimum many 20%
+3 Tarcza Energetyczna [tylko dla Czarodziejki]
+2 Pole Statyczne [tylko dla Czarodziejki]
+10 do energii
+10 do żywotności
+9 do minimalnych obrażeń
-25% obrona przeciwnika
Obrażenia od magii zmniejszone o 7
+50% poprawiona obrona



NEF + TIR [2]

Nadir

Hełmy +50% poprawiona obrona
+10 obrona
+30 obrona przeciw pociskom
Poziom 13 Płaszcz Cieni [9 ładunków]
+2 do many za każdego zabitego przeciwnika
+5 do siły
-33% dodatkowe złoto od potworów
-3 do promienia światła



NEF + SOL + ITH [3]

Radiance/Blask

Hełmy +75% poprawiona obrona
+30 obrona przeciw pociskom
+10 do energii
+10 do żywotności
15% otrzymane obrażenia przechodzą na manę
Obrażenia od magii zmniejszone o 3
+33 do many
Obrażenie zmniejszone o 7
+5 do promienia światła



SHAEL + ETH [2]

Rhyme/Rym

Tarcze 20% zwiększona szansa na blok
40% szybszy blok
Wszystkie odporności +25
Regeneruje manę 15%
Nie można zamrozić
50% dodatkowe złoto od potworów
25% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów



DOL + ELD + HEL + IST + TIR + VEX [6]

Silence/Cisza

Bronie +200% zwiększone obrażenia
+75% obrażenia zadane Nieumarłym
Wymagania -20%
20% zwiększona szybkość ataku
+50 do skuteczności ataku przeciw Nieumarłym
+2 do wszystkich umiejętności
Wszystkie odporności +75
20% szybsze Odzyskiwanie równowagi
11% mana wykradziona za każde trafienie
Trafienie zmusza potwora do ucieczki 25%
Trafienie oślepia Ofiarę +33
+2 do many za każdego zabitego przeciwnika
30% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów



NEF + LUM [2]

Smoke/Dym

Zbroje +75% poprawiona obrona
+280 obrona przeciw pociskom
Wszystkie odporności +50
20% szybsze odzyskiwanie równowagi
Poziom 6 Osłabienie [18 ładunków]
+10 do energii
-1 do promienia światła



TAL + ETH [2]

Stealth/Skradanie Się

Zbroje Obrażenia od magii zmniejszone o 3
+6 do zręczności
+15 do maksymalnej wytrzymałości
Odporność na trucizny +30%
Regeneruje manę 15%
25% Szybsze bieganie/chodzenie
25% szybsze rzucanie czarów
25% szybsze odzyskiwanie równowagi



TIR + EL [2]

Steel/Stal

Miecze / Topory / Buławy +20% zwiększone obrażenia
+3 do minimalnych obrażeń
+3 do maksymalnych obrażeń
+50 do skuteczności ataku
50% szansa Otwarcia Rany
25% zwiększona szybkość ataku
+2 do many za każdego zabitego przeciwnika
+1 do promienia światła



AMN + TIR [2]

Strength/Siła

Bronie do walki wręcz +35% zwiększone obrażenia
25% szansa na Druzgocące Uderzenie
7% punkty życia wykradzione za każde trafienie
+2 do many za każdego zabitego przeciwnika
+20 do siły
+10 do żywotności



TAL + DOL + MAL [3]

Venom/Jad

Bronie Trafienie zmusza potwora do ucieczki 25%
Uniemożliwia leczenie się potworów
Ignoruje obronę celu
7% mana wykradziona za każde trafienie
Poziom 15 Eksplozja Trucizny [27 ładunków]
Poziom 13 Trująca Nova [11 ładunków]
+273 obrażeń od trucizny przez 6 sek.



LEM + KO + TIR [3]

Wealth/Bogactwo

Zbroje 300% dodatkowe złoto od potworów
100% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
+2 do many za Każdego zabitego przeciwnika
+10 do zręczności



DOL + IO [2]

White/Biel

Różdżki Trafienie zmusza potwora do ucieczki 25%
+10 do żywotności
+3 do Umiejętności Trucizn oraz Kości [tylko dla Nekromanty]
+3 do Zbroi z Kości [tylko dla Nekromanty]
+2 do Włóczni z Kości [tylko dla Nekromanty]
+4 do Mistrzostwa we Władaniu Szkieletami [tylko dla Nekromanty]
Obrażenia od magii zmniejszone o 4
20% szybsze rzucanie czarów
+13 do many



ORT + ETH [2]

Zephyr/Zefir

Bronie używające pocisków +33% zwiększone obrażenia
+66 do skuteczności ataku
Dodaje 1-50 obrażeń od błyskawic
-25% obrona przeciwnika
+25 obrona
25% szybsze bieganie/chodzenie
25% zwiększona szybkość ataku
7% szansa na rzucenie 1-poziomowego zaklęcia Wir, przy otrzymaniu ciosu